قیمت مهتابی ال ای دی
نوشته شده توسط : هدایت گستر

یکی از پرفروش ترین وسایل روشنایی پرطرفدار در روز های اخیر، مهتابی ال ای دی می باشد. مهتابی های ال ای دی دارای انواع مختلف و برند های متنوعی هستند که هر کدام برای یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. اما در نظر داشته باشید که پیش از خرید این وسیله ارزشمند، می بایست از جدید ترین قیمت مهتابی ال ای دی مطلع گردید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل موثر بر قیمت مهتابی ال ای دی بیشتر آشنا شوید.

عوامل موثر بر قیمت مهتابی ال ای دی
همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، لامپ های مهتابی ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن ها دارای یک نوع قیمت می باشد. از مهم ترین عواملی که می تواند بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر بسزایی داشته باشد، نوع برند آن می باشد. البته برند های گوناگون این کالا اختلاف قیمت بسیار پایینی نسبت به یکدیگر دارند. از این رو، می بایست در هنگام خرید لامپ مهتابی ال ای دی به عوامل موثر بر روی قیمت آن بجز برند توجه ویژه ای داشته باشید.

میزان توان خروجی
یکی از مهم ترین عواملی که قیمت مهتابی ال ای دی را تعیین می کند، میزان توان خروجی است. همانطور که در بخش های قبل گفته شد، لامپ های ال ای دی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرد. به طور عمده، توان خروجی لامپ های ال ای دی از 10 الی 150 وات و میزان نور دهی آن ها از 100 الی 400 لومن می باشد. هر چقدر که توان مصرفی و میزان نور دهی لامپ مهتابی ال ای دی بیشتر باشد، قیمت آن افزایش می یابد.

نوع مدار درون مهتابی
در برخی از مهتابی های ال ای دی، متخصصان برخی کارخانجات برای صرفه اقتصادی بهتر از مدار های ساده به همراه خازن تک استفاده می نمایند. این امر موجب کاهش قیمت مهتابی ال ای دی می گردد. اما متخصصان برخی دیگر کمپانی ها برای افزایش طول عمر لامپ ال ای دی مهتابی بر روی مدار اصلی آن ها چندین خازن به همراه چیپ الکتریکی نصب می نمایند تا طول عمر لامپ مهتابی افزایش و عملکرد آن بهبود یابد. در چنین مواقعی به دلیل وجود چیپ و خازن های اضافه، طول عمر و قیمت مهتابی ال ای دی افزایش می یابد.

نوع و طرح فرم
لامپ های مهتابی ال ای دی دارای فرم های مختلفی با توجه به سلیقه مصرف کنندگان می باشند. متعدد ترین و پر فروش ترین لامپ های مهتابی ال ای دی، مهتابی های ال ای دی با فرم آلومینیومی سفید می باشد. این نوع لامپ مهتابی نسبت به دیگر مهتابی های ال ای دی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. اما در برخی از مواقع، فرمی که بر روی لامپ مهتابی ال ای دی قرار می گیرد، توسط سفارش مشتریان ساخته می شود و در نتیجه قیمت مهتابی ال ای دی با افزایش مواجه می گردد. همانطور که در قسمت های قبل به آن اشاره شد، عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت مهتابی ال ای دی تاثیر گذار هستند. پیشنهاد می شود در زمان خرید لامپ های مهتابی ال ای دی، به عوامل موثر بر قیمت آن ها و نوع نیاز خود توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید خریدی سودمندانه را تجربه نمایید.





:: برچسب‌ها: قیمت مهتابی ال ای دی , انواع مهتابی ال ای دی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: